Анелия е готова с три-четири проекта, сега обмисля тактиката!

Новят брой на предаването “Автограф” ще ви срещне с хубавата Анелия. Певицата ще разкрие, че в момента е съсредоточена върху новите неща, които прави. Работи с композитори и текстописци и има вече три-четири проекта на линия. “Има определени песни, които трябва да излязат в точното време и в определения сезон. Има различни стилове, които се възприемат през определения период”, казва Анелия.
Именно затова се колебае какво парче да пусне за това лято. “Трябва да е динамично и весело. Старая се с екипите, с които работя, да вляза в настроението на съответния сезон, но нищо не се знае. Прогнози не могат да се дадат. По принцип никога не правя нещо случайно, но колко голям успех ще има зависи изцяло от публиката”, споделя изпълнителката.


На въпроса на водещата дали винаги се харесва и се одобрява, когато се гледа във видеоклипове или на снимки, Анелия отговаря: “Не, аз много често обичам да се иронизирам и да се шегувам. Много съм критична към себе си. Да, обичам се, много се обичам, грижа се за самата мен, но това не означава, че не казвам може и още. Осъзнавам, че имам някои проекти, които не са на сто процента това, което съм искала. Взимам си поука, но съм на мнение, че всяко едно нещо, което ти се случва, трябва да ти се случи и не съжалявам”, откровеничи Анелия.
Дали изпълнителката се вижда в ролята на смирено момиче и прекрасна домакиня и как реагира на злостни коментари по неин адрес ще разберете в “Автограф”.